منگنه کوب و میخ کوب 4 کاره دینگشی 113002

DINGQI 113002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 700 گرم
  • ابعاد: 11 × 18 × 3 سانتی متر
  • نوع: منگنه کوب میخکوب 4 کاره
  • جنس بدنه: فلز
11%
980,000
880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

منگنه کوب دستی و میخکوب 4 کاره دینگشی 113002، دارای بدنه‌ای ساخته شده از فلز است که به صورت بسیار مستحکم و مقاوم طراحی شده است. این منگنه کوب 4 کاره دارای یک محفظه‌ی فلزی محکم برای نگهداری و تغذیه‌ی میخ ها و سوزن ها است.

منگنه کوب و میخکوب دستی 113002، دارای دکمه‌ی تنظیم قدرت کوبش است که بنا بر سختی قطعات و سطوح تغییر می کند و نیز دارای دکمه‌ی تنظیم عمق کوبش است و شما می‌توانید قطعات سنگین و اجسام سخت را در تمامی کاربری‌های خانگی و صنعتی با این منگنه کوب به راحتی به همدیگر متصل کنید.
این منگنه کوب دستی فلزی به صورت چهار کاره با 4 نوع تغذیه‌ی متفاوت از جمله سوزن منگنه کابل، سوزن منگنه سنگین، سوزن منگنه سبک و گل میخ ساخته شده و در وب سایت ابزارلاین با شرایط و قیمت مناسب عرضه شده است.
سوزن ها و میخ های استفاده شونده در این منگنه کوب و میخکوب دستی، تنوع خوبی دارند و بازه سایز این منگنه ها و میخ ها به این صورت است : سوزن منگنه های کابل از سایز 10 تا 14 میلیمتر، سوزن منگنه های سنگین از سایز 6 تا 14 میلیمتر، سوزن منگنه های سبک از سایز 6 تا 10 میلیمتر و گل میخ ها از سایز 12 تا 15 میلیمتر.
این ابزاردستی به سیستم قفل کن قدرتمند دسته و هم چنین یک آویز کمری برای اتصال به لباس و حمل راحت تر توسط کاربر مجهز شده است.
منگنه کوب دستی 4 کاره‌ی اکسترا ، به وزن 700 گرم و با ابعاد 11 × 18 × 3 سانتیمتر، برای انجام کارهای سنگین با قدرت بالا مناسب است.

وزن
700 گرم
ابعاد
11 × 18 × 3 سانتی متر
نوع
منگنه کوب میخکوب 4 کاره
جنس بدنه
فلز
جنس دسته
فلز
روکش دسته
TPR
قفل دستگاه
دارد
نوع سوزن و میخ مصرفی
سوزن منگنه کابل، سوزن منگنه سنگین، سوزن منگنه سبک و گل میخ
سایر مشخصات
دارای دکمه‌ی تنظیم عمق کوبش/ مجهز به دکمه‌ی تنظیم قدرت کوبش با توجه به سختی اجسام/ دارای آویز فلزی کمری برای آویزان کردن منگنه کوب و حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...